Výpočet životního čísla
Zde na této stránce naleznete vše, co potřebujete pro výpočet svého životního čísla.
Jakým způsobem své datum narození zapsat do numerologické mřížky.
Dozvíte se, jakým způsobem mezi sebou jednotlivá čísla fungují a spolupracují.
Na co je potřeba si dát pozor.
Než se do toho pustíme.
Než se do toho spolu pustíme, je potřeba si uvědomit, že vše, co se zde dozvíte jsou jen obecné, rozumové informace. Jakýsi záchytný bod, odrazový můstek pro náš rozum, aby měl s čím pracovat. Není možné tyto informace o jednotlivých číslech brát jako něco konečného. Tedy, že je to naprosto vše, jediná existující pravda, jediné existující poznání a basta.
Vše, co zde napíši, berte jen jako orientační informace. Nehledejte v nich a v číslech jednoduchou a konečnou odpověď na to, s čím máte problém a proč. Že je to tak a tak.
Jste připraveni? Jdeme na to. Krok za krokem.
Na papír si napište své datum narození. Já zde pro názornou ukázku použiji datum Donalda Trampa, který se narodil 14. 6. 1946. Datum se dělí na číslo dne narození, číslo měsíce narození a číslo roku narození.
Nad samotná jednotlivá čísla, nad den, měsíc a rok si zapíši všechny jejich součty a redukce.
Číslo dne je 14. Sečtu 1+4=5 Zápis nad číslem bude vypadat takto: 14/5
Číslo měsíce je 6 a zůstává stejné.
Číslo roku je 1946. Sečteme jednotlivá čísla 1+9+4+6=20. Zápis nad rokem narození tedy bude vypadat takto: 20/2
Zde pak sečtu dohromady jednotlivá redukovaná čísla dne, měsíce a roku. Tedy 5+6+2=13. Číslo si zapíši a opět zredukuji sečtením 1+3=4. Tedy životní číslo tohoto člověka je 4. Zápis životního čísla bude vypadat takto: 13/4
Jak zapsat tato čísla do numerologické mřížky.
Budeme zde pracovat s datem narození 14.6.1946, nad kterým máme napsány součty a redukce. Sčítáme pouze redukovaná čísla.
1+4/5 6 1+9+4+6=20/2 5+6+2 = 13/4
14. 6. 1946 = 13/4 - životní číslo je tedy 4
Do základní mřížky 3+3 políček napíšeme jednotlivá čísla data narození + výsledné životní číslo. Tedy 1,4, 6,1,9,4,6,4.
Zde máme základní, hrubou mřížku s čísly data narození + životní číslo. Každé číslo pak v sobě nese konkrétní lidské vlastnosti, schopnosti a způsob, jakým se skrze toto číslo můžeme, ale nemusíme projevovat jak uvnitř, tak navenek. Dávají nám určitý potenciál pro něco, ale také určitá omezení a limity.
Co nám bylo dáno do vínku při našem narození a co ne.
Mřížka nám ukazuje pouze den našeho narození. Záměrně píši en našem narození. Toto platilo pouze v momentě našeho narození. Jakási základní matrice, základní deska. Vlastnosti, které jsou nám dány, abychom měli s čím začít a měli s čím pracovat, v čem se zdokonalovat. Je pouze na nás, na našem rozumu a jednotlivých rozhodnutích, jaké kombinace čísel a vlastností vytvoříme během svého života. Budeme se rozvíjet a růst, nebo budeme stát na místě. Zda to, co nám tato mřížka ukazuje budeme brát jako něco statického, neměnného, na co se budeme moci kdykoliv vymluvit, nebo budeme hledat jiné možnosti a jiná spojení těchto čísel, než jaká byla v den našeho narození.
Vlastnosti, schopnosti a um, které jsou nám dány při našem narození nezměníme. My je pouze můžeme buď minimalizovat, utlumit, nebo naopak posílit.
Je pouze na nás, jak tento potenciál jednotlivých čísel, tak jako kombinaci jejich energií uchopíme a využijeme. Zda budeme marnit svůj život tam, kde a v čem nám to není dáno. V kombinacích, které nám ubližují a brzdí nás.
Záleží také na tom, zda je v mřížce pouze jedno číslo, nebo je vícečetné. S kterým číslem sousedí. Jaká čísla chybí a co to znamená. Zda vytváří plné roviny, nebo prázdné roviny jak svisle, vodorovně, tak šikmo.
Zde u této základní mřížky máme uprostřed prázdnou rovinu. Tedy chybí číslo 2, 5 a 8. Tato rovina odděluje hmotnou rovinu od vrchní, která nepracuje pouze s hmotnou rovinou, ale také s tou duchovní. Dále zde chybí číslo 3 a číslo 7.
Ale? Je tomu opravdu tak? Nebo jsou nám některá čísla skryta, nevidíme je? Jsou, existují a pracují skrytě?
Co když je vše úplně jinak.
Ukáži vám to opět na tom samém datu narození.
Pokud vám vyjde životní číslo 2 a nebo číslo 4, je potřeba zjistit, zda je toto číslo jako jediné, samostatné, nebo v sobě nese skryté mistrovské číslo utvořené z ostatních čísel.
Abychom zjistili mistrovské číslo, je potřeba sečíst datum narození, měsíc a den tak, jak jsou.
14+6+1946 = 1966 1+9+6+6= 22/4 - také životní číslo 4, které v sobě skrývá potenciál skrytého mistrovského čísla 22. Zde máte to skryté mistrovské číslo, které jiným způsobem nezjistíte.
Zápis životního čísla se poté u tohoto data narození změní na: 22/13/4. Toto jsou pak všechna čísla, z kterých je utvořeno toto životní číslo, která může a nemusí využívat a která na něj mají vliv.
Pokud toto mistrovské číslo, které je součástí životního čísla zapíšeme do numerologické mřížky, její charakter se rázem změní.
A nejenom to. Číslo dne 14 obsahuje skrytou 5. I ona je součástí, výslednou energií 14ky. Číslo roku má výslednou 2. I ona je součástí roku a tedy celého datumu. V mřížce nám pak přibude 3x číslo 2 a 5. Celá mřížka se rázem změní. Už nemá prázdnou rovinu a číslo 9 není odtrženo od ostatních čísel. Jen to v té první holé mřížce nebylo vidět. Stejnou funkci plní výsledná 13ka, která v celém datu narození hraje také svou důležitou roli a je potřeba ji vzít v potaz. Tedy jako samostatnou energii, která má svůj specifický význam a také ji začlenit do mřížky. Tedy další 1 a číslo 3. Dostáváme naprostý a ucelený obraz o tom, co se doopravdy děje po duchovní stránce a jsme schopni chápat jeho jednání a konání.
Mistrovské číslo se může objevit jak ve dnu narození, tak v roku narození, nebo se může nacházet v měsíci listopad. Nemusí být pouze v životním čísle. Uvedu zde zase příklad. Číslo dne 29. Když sečtu 2+9=11. Toto číslo 29 obsahuje skryté mistrovské číslo 11 a jeho redukcí dostaneme číslo 2. Tedy zápis nad číslem 29 vypadá takto: 29/11/2. Všechna tato vzniklá čísla ovlivňují den narození bez výjimky. Jednou to, po druhé ono.
O číslech. Jednoduchá, mnohočetná a složená.
Máme samostatná čísla v datu narození od 1 po 9, kdy každé má svou vlastní pozici v mřížce. Každé číslo má svou energii a nese informace/vlastnosti, které jsme mu přiřadili jak v hmotné rovině, tak v té duchovní. Záleží také na tom, kolikrát se které číslo objeví, tedy na jeho počtu/četnosti. I toto má svůj vlastní význam.
Pak máme čísla složená. I tato čísla mají svou vlastní vibraci a svůj vlastní význam. Mimo to mají vliv, ovlivňují svou redukci. Naše chování a vyjadřování. Tedy číslo 29 má vliv na svou redukci 11 a její redukci 2. Číslo 11 má vliv na 29 a 2. Číslo 2 má vliv na 11 a 29.
Pokud začneme v mřížce pracovat se všemi čísly, která se nám v datu narození objeví, jak se složenými, tak s jejich redukcí, mnohdy se nám vzhled mřížky naprosto změní a objeví se nám ta skrytá čísla. A nejenom to. Můžeme pracovat jak s mřížkou, tak se samotnými složenými čísly samostatně, která nám to vše pěkně doplní. Zde už to není jen ploché, rozumové, ale mění se to na živé energie, které jdou do prostoru a vytváří v něm dohromady různé kombinace, které se neustále mění v návaznosti na vtvořené myšlenky, emoce a strachy člověk, kterého se mřížka týká.
Napadlo vás někdy, proč lidé, co mají naprosto stejné datum narození nejsou stejní a nemají stejný osud?
Kdybychom pracovali pouze se základní mřížkou, ve které jsou zapsány pouze jednotlivá čísla data našeho narození v den našeho narození, byli bychom všichni se stejným datem narození naprosto stejní, se stejným osudem. Proč tomu tak není?
Stejná čísla v mřížce neznamenají stejné, naučené a tím neměnné kombinace těchto čísel mezi sebou a se stejnou intenzitu. Každé číslo samo o sobě nese v sobě konkrétní informace/více vlastností jak s kladnou, tak zápornou polaritou a propojuje se s dalšími čísly a jejich informacemi. S jedním, dvěma, nebo dokonce se všemi navzájem i přes to, že jsou od sebe oddělena prázdným místem, chybějícím číslem. I toto chybějící číslo má svou vlastní energii a informaci o tom, proč chybí a co díky tomu ve spojení s jiným číslem vytváří dohromady. Může pomáhat, tak jako oslabovat nebo škodit.
Pokud numerolog vychází pouze z naučeného, aniž by byl schopen vidět skutečnou pravdu o tom, jak to je teď a tady, zahrává si s životy a osudy těchto lidí a sám za to nese plnou odpovědnost.
Pakliže k tomu budete tímto způsobem přistupovat, nikdy nepoznáte a nepochopíte jejich způsob fungování. Že to nejsou pouze hmotné, rozumové objekty, ale ve skutečnosti jsou živou, samostatnou energií, která v sobě nese informace. Tyto informace jsou v neutrální podobě. Obsahují jak plusovou/kladnou, tak mínusovou/zápornou hodnotu bez rozdílu. Každé číslo v sobě nese a obsahuje konkrétní vlastnosti, schopnosti a um.
Každá tato energie a informace v ní reaguje na ostatní čísla a jejich vlastní informace. Vytvářejí dohromady u každého člověka unikátní a jedinečná spojení. Mohou posilovat nebo oslabovat určitou naši vlastnost, nebo více vlastností. Ale to není vše. Mohou posilovat, nebo naopak oslabovat zápornou stránku té které vlastnosti. Mohou posilovat či oslabovat kladnou stránku té samé vlastnosti.
Vzniká tak nespočet kombinací a výsledných sil a spojení, která jsou utvořena z plusů a mínusů vlastností a informací ostatních čísel.
Toto je jejich další úkol čísel, který není rozumový, ale duchovní.
Porozumět těmto číslům, na co nás upozorňují. Čemu, jaké naší vlastnosti přikládáme důležitost. Jakým způsobem a skrze co, jaká ostatní čísla ji používáme. Která čísla a čím, jakou vlastností nám s ní pomáhají, nebo nám naopak brání v jejím správném pochopení a využití.
Jedna věc je, co o tom ví rozum, co jsme se rozumově naučili a na tom stavět a druhá věc je, začít hledat to, co rozum neví, nezná a není schopen vidět a vědět.